sobota, 1 stycznia 2000

Powiązania


Christopher i Lux Miroki
| Dzieci | Mieszanka upadłego i nefilima | 3 lata duchowo | Cztery i pół fizycznie| 

Mimo, że przypominacie mi o waszym ojcu, nie  potrafię was tak po prostu odtrącić, choć patrząc na was po prostu widzę jego odzwierciedlenie. Kocham was i spróbuję, byśmy znów byli razem tworząc szczęśliwą rodzinę. Chcę dać wam to na co zasłużyliście. Przepraszam, że nie ma mnie teraz obok, niedługo już to wszystko się zmieni i będziemy razem, tak jak powinno być.


Kuro Imito
| Brat | Nefilim | Ponad 120 lat |


Yumi Imito
| Bratanek | Medium | 8 lat |

Nie rozumiem, jak możesz upodabniać się do swojego ojca. Nie idź drogą, którą wybrał On, bo tam nie czeka Cię nic prócz samotności i cierpienia, którego się tak boisz.  Chcę być dla Ciebie w tym wszystkim podporą, byś już nigdy nie czuł się samotny i wtedy może stanę się dla ciebie prawdziwą rodziną o jakiej zawsze marzyłeś.

Nari
| Przyjaciółka | Wygnana Kapłanka | 20 lat |
So smoke 'em if you got 'em
'Cause it's going down
All I ever wanted was you
I'll never get to heaven
'Cause I don't know how

Let's raise a glass or two
To all the things I've lost on you
Oh-oh
Tell me are they lost on you?
Oh-oh
Just that you could cut me loose
Oh-oh
After everything I've lost on you
Is that lost on you?

Niklaus
| Przyjaciel | Piaskowy dziadek | 22 lata |
"Jestem. O każdej porze. Kiedy mam dobry humor albo jestem zmęczona, wtedy kiedy boli mnie gardło i wtedy kiedy wieczorami płaczę. Jestem nawet wtedy kiedy nie mam ochoty z nikim gadać, bo mam wszystkiego dosyć. Dla Ciebie jestem zawsze."

Yami
| Ojciec dzieci | Upadły | 
"Nie chcę pamiętać jego twarzy. Nie chcę pamiętać jego głosu. Nie chcę pamiętać, jak bardzo go nienawidzę. Przede wszystkim jednak nie chcę pamiętać, jak bardzo go kocham. Nie ma nic gorszego od poczucia winy wywołanego odkryciem, że jesteś zdolny kochać wcielone zło."

Shiro
| Przyjaciel | Mieszaniec| 26 lat | Kapitan drugiej Jednostki Kapłańskiej w Otheli
Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem.
Febe
| Znajoma | Meduza | 724 lata |
Możesz na mnie polegać. Ty i Twoje dzieci, bo przecież i wy jesteście moją rodziną. A o nią trzeba dbać.

Akela Cadogan
| Znajoma | Wilkołak | 19 lat |
Nie spodziewałam się, że aż tak dobrze poczuje się w Twoim towarzystwie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz