środa, 29 marca 2000

MNBS Andromeda


Mortiel Navy Battleship "Andromeda"
Projekt pierwszego podwodno-pancernego krążownika obiegł świat już parę dekad temu, jednak nie spotkał się z aprobatą inżynierów. Negowano jego skuteczność w potencjalnym starciu, powołując się na wysoce niekonwencjonalne rozwiązania, które mogły prowadzić do wyniszczających skutków. Nikt nie był w stanie zagwarantować, że nawet najgrubszy pancerz zachowa szczelność podczas zejścia w trakcie masowego ostrzału. Odkształcenia w kadłubie mogły bowiem uczynić z miliardowego przedsięwzięcia podwodny grobowiec, który pogrzebie swoją załogę w ciągu paru ulotnych chwil.
W miarę upływu lat technologia pięła się jednak do przodu, owocując w nowe zdobycze cywilizacji, aż wreszcie wysunięto się z koncepcją nowego pancerza opierającego się na krystalicznej strukturze diamentu. Opracowany przez grupę Reed Industries sprawdził się w testach polowych na mniejszych jednostkach wycofanych ze służby, co rzuciło zupełnie nowe światło na projekt Andromedy.
Mimo, że wciąż spotykał się on z dużą krytyką, znalazł się jeden człowiek, który był gotów zainwestować swój majątek w idyllistyczną wizję dalekosiężnych rozwiązań dla rozwoju mortielskiej floty. Sponsorując projekt, miał nadzieję otworzyć nowe furtki jednostkom walczącym na oceanie, a także zapewnić cywilom stacjonującym na lądzie maksymalny możliwy stopień bezpieczeństwa.
Budowa została ukończona niespełna 10 lat później, aczkolwiek na drodze pojawiła się kolejna przeszkoda - nikt o zdrowych zmysłach nie miał na tyle odwagi, by wypłynąć na potencjalnie zabójczym prototypie. Może dlatego to właśnie Shepard pierwsza wystąpiła z szeregu, gotowa poprowadzić Andromedę w jej pierwszy rejs. Nie obawiała się bowiem śmierci, nie miała też nikogo, kto uroniłby po niej łzę w wypadku niepowodzenia, w przeciwieństwie do zdecydowanej większości swoich kolegów i koleżanek po fachu. Nie trzeba było wiele czasu, by podobni do niej zaczęli wychylać się i spekulować, co zaowocowało w zadowalający statystyki werbunek. Wszystkie stanowiska na okręcie zostały obsadzone w większości przez ludzi, którzy zwyczajnie nie mieli już nic do stracenia, a zatem mogli w pełni poświęcić się swojej misji.

DANE TECHNICZNO-TAKTYCZNE: (w budowie)

  • Wyporność:
  • Długość:
  • Szerokość:
  • Zanurzenie:
  • Napęd:
  • Prędkość:
  • Zasięg:
  • Uzbrojenie:
  • Liczebność załogi:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz