piątek, 21 lipca 2000

powiązania

Afraid our aim is out of sight

Did you wanna see us

Alight?






Yves Nuireur | były narzeczony | "Aby mężczyznę doprowadzić do zdrady, wystarczy po prostu wyjść za niego za mąż." 


Zerwałam z Tobą i nie było dnia, bym tego nie żałowała. Wciąż Cię kocham, choć wiem, że nie powinnam - damie z rodziny takiej, jak Pamphilli, nie wypada wracać do kanalii, która zdradziła ją z inną (a cholera wie, czy nie z innymi). Błagałeś mnie o wybaczenie, przysięgałeś, że się zmienisz, że już nigdy tego nie zrobisz, ale byłam i jestem nieugięta. Nie mogę wrócić do kogoś, kto poniżył mnie w taki sposób. Moja matka nauczyła mnie, że nie należy robić z siebie pośmiewiska; gdybym uległa swoim uczuciom i Tobie, byłabym po prostu żałosna. Ti amo, Yves, ale muszę iść dalej.
Tego ode mnie oczekują. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz