niedziela, 13 czerwca 2010

all these friends, come and gone - made me the man I've become


Febe
Nie umiem tego wyjaśnić, albo po prostu nie chcę. Nie obchodzi mnie to, bo nie o wyjaśnienia tutaj chodzi. Nie potrzebuję odpowiedzi dlaczego, muszę tylko wiedzieć czy z Tobą jest tak samo jak ze mną. Czy Ty też czujesz tą niepewność, radość, strach, gdy jesteśmy razem. Jesteś pewna, że chcę znać odpowiedź? Jeśli tak, to proszę, spójrz na mnie tymi roześmianymi jadeitami i pozwól jeszcze poczuć smak tych czerwonych, delikatnych ust. Po prostu bądź, daj mi pewność. Pewność, że warto. 
And your kiss, you got me hoping you'll save me right now


Ninath Caemfhaer
Jesteś dobrą przyjaciółką, chociaż za często próbujesz udowodnić, że nie potrzebujesz niczyjej pomocy, że dasz sobie ze wszystkim radę sama. Cholera. Dobrze wiesz, że nie dasz. Jesteś taka jak my wszyscy tutaj. Masz za sobą niezłe gówno, które skrzętnie maskujesz pod tą cyniczną, wyniosłą maską, ale wiesz co? Ja jestem w tym lepszy, zawsze będę lepszym aktorem niż ty. Pogódź się z tym i bądź milsza dla reszty facetów, bo zaczną gadać, że jesteś lesbijką, a ja nie będę zaprzeczać. 

Podobny obraz
Ray 
Chciałbyś być taki ja? Beznadziejny pomysł. Bądź sobą. Nie zapominaj kim jesteś i miej własny plan na siebie. To moja najważniejsza lekcja i nie licz, że kiedykolwiek ją jeszcze powtórzę, szczeniaku. Teraz powinieneś wziąć się do roboty i ciężko trenować, dopóki nie będziesz w stanie pływać we własnym pocie. Dlaczego? Bo ja tak powiedziałem, a nazywasz mnie swoim wujkiem. No to jako Twój, jakże wspaniały i niezwykle przystojny stryj, przypominam Ci, że rodziny się trzeba słuchać. A wuj, to wuj! 
Stand up if you feel ashamed
You are not alone when you hurt this way

Znalezione obrazy dla zapytania weak tumblr gif
Glen Raider

Jesteś słaby, ciekawski i głośny. Po prostu prosisz się o śmierć i to w dość groteskowy sposób. Za cholerę nie wiem dlaczego, ale mimo wszystko widzę w Tobie coś wartego uwagi, nawet jeżeli jesteś potomkiem moich katów. Cóż, w końcu Ty to nie oni. Nie oczekuj jednak ode mnie współczucia. Nawet jeżeli istnieje tysiąc dobrych ludzi, znajdzie się dziesięć tysięcy, którzy będą chcieli sobie podporządkować takich jak ja. Udowodnisz mi, że się mylę? A może jesteś na to za słaby? 
____________
tytuł zaczerpnięty z:THE WITCHER III RAP 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz