wtorek, 29 czerwca 2010

Schowek-615.png
Larrete Pamphilli
Twój dotyk koi i pali jednocześnie. Sprawiasz, że w środku płonę, dosłownie. Odkąd tylko Cię zobaczyłem, nie mogłem przestać myśleć o Tobie. Jesteś jak narkotyk, od którego nie można się uwolnić. Jak narkotyk, od którego nigdy nie będę się chciał uwolnić. Jesteś wszystkim co się dla mnie liczy w życiu. Jedyną, którą naprawdę kochałem, którą będę kochać po kres swoich dni. Nie było dnia, abym nie żałował tego co Ci zrobiłem. Wybaczenie, które otrzymałem. Wiem, że na nie nie zasługiwałem. To tylko dowodzi jak czyste i dobre masz serce, mój Aniele. Chcę być z Tobą do końca świata, a gdy ten już zniknie, dalej kroczyć u Twojego boku. Nic nie może być gorsze od myśli życia bez Ciebie. Je t'aime, ma amour. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz