piątek, 25 czerwca 2010

Stand as one abandon your allegiance


Podobny obraz
Firnar Andrerk
Ile lat już minęło odkąd widziałam Cię po raz ostatni? Nie jestem nawet w stanie stwierdzić. Wszystko między nami działo się tak szybko, ale nie żałuję ani jednej chwili przy Tobie. Byłeś...jesteś jedynym, którego kiedykolwiek kochałam, chociaż wiem, że nigdy nie powinnam zakochać się w bretonie. To niewłaściwe, jednak cieszę się, że to Ciebie pokochałam. Nigdy nie zapomnę kim jesteś, nigdy nie zdradzę swego serca. Żałuję tylko, że nie mogę Ci podziękować za to co usiłowałeś zrobić w ostatnich moich chwilach w Mundus. Firnar, idioto, kocham Cię. 

Lambert posts - Bird on a Briar
Yensen 
Jesteś ignorantem jeżeli chodzi o moje pasje. Ciągle nabijasz się z mojego charakteru i szukasz jakiejś zaczepki. Już dawno powinnam wywalić Cię przez okno mojej biblioteki, ale nie mogę. Mimo wszystko jesteś moim najlepszym przyjacielem w tym miejscu. Nie tylko mnie uratowałeś zaraz po przybyciu, ale nauczyłeś jak tutaj żyć; dałeś mi nową rodzinę. Będę jej bronić tak długo jak jestem w tym wymiarze. Będę też zawsze kłócić się z Tobą o to kto ma rację i śmiać się podczas walki. Naszego duetu nic nie zatrzyma, przyjacielu. 

Znalezione obrazy dla zapytania blue gif
Wiem ile musiałaś przejść przez całe życie. Na tak młody wiek to stanowczo za dużo. Zresztą, to widać. Ciągle się boisz, chciałabyś przeprosić za wszystko i nigdy nie jesteś pewna swego. Nawet nienawidzisz siebie za to kim się urodziłaś, kim jesteś, za swoją moc - a ta moc, to kim jesteś to żaden wstyd. Naucz się przekuwać swój strach w odwagę. Jeżeli nie umiesz zrobić tego w pojedynkę, pozwól mi sobie pomóc. Nie jesteś sama, nigdy nie będziesz. Jesteś dla mnie jak córka, którą odzyskałam po latach. Nie pozwolę Cię skrzywdzić już nikomu. 

Znalezione obrazy dla zapytania fire  gif
Ray 
Powiedziałeś, że uczysz się magii spontanicznie. Aż dziw mnie bierze, że jeszcze nie spłonąłeś. Musisz mieć naprawdę niezwykły talent, albo szczęście. Bardzo chętnie się tego dowiem, zobaczę do czego jesteś zdolny i zrobię z Ciebie potężnego, szanowanego maga. Nawet jeżeli Ci się to nie podoba. Yensen powinien Cię ostrzec do kogo się wybierasz. Uszanuj mój perfekcjonizm, a pomogę nie tylko w rozwijaniu sztuki magicznej. Nie musisz się wstydzić swoich braków. Czy tego chcesz, czy nie - już wiem co przeszedłeś. Nasz wspólny znajomy mi powiedział. Jeżeli będziesz traktować mnie jak babcię, zastanowię się, czy jakoś tego nie wykorzystać. 

Febe
Lubię to jaka jesteś, zwłaszcza to poczucie humoru i troskę o dzieci. Bije od Ciebie dobro. Dobro, którego Yensen potrzebuje. Chociaż nie jestem jego matką, żeby szukać mu odpowiedniej partii, to chciałabym żeby wam się ułożyło. Cóż, nie tylko tego bym chciała. Miło by było lepiej Cię poznać, spędzić więcej czasu, z twoimi dziećmi też. Są niezwykle pocieszne. Może pewnego dnia będziemy mogły nazywać się przyjaciółkami? Plotkować przy kawie i śmiać się, tak po prostu, jak w tych wszystkich serialach i telenowelach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz