sobota, 31 grudnia 2016

Powiązania

Rodzina:

Rahim | 3 lata | syn
"Pojawiłeś się tak nagle, w najgorszym okresie mojego życia... Dodałeś mi siły i chociaż przypominasz mi o Twoim ojcu, nie mogę przestać się do Ciebie uśmiechać"

Ines | 4,5 roku | córka
"Słodki skarb, mały łobuz i wiecznie uśmiechnięta dziewczynka. Przy Tobie ciężko skupić się na problemach. Jesteś promieniem słońca, nawet w najgorsze dni."


Zefir | wiek nieznany | pierworodny
"Myślałam, że już od dawna nie ma Cię na tym świecie. Myślałam, że w spokoju się zestarzałeś i umarłeś wśród bliskich. Okazało się, że odziedziczyłeś po mnie długowieczność, a większość dorosłego życie przeznaczyłeś na szukanie mnie... Niepotrzebnie."


Febus | martwy | prawdziwa miłość - mąż, ojciec Zefira
"W moim sercu zawsze będziesz zajmował jedno z ważniejszych miejsc, ale... Nie gniewaj się kiedy nie będzie to podium. Kochałam Cię, a Ty kochałeś mnie, jednak teraz Ciebie nie ma, a ja w końcu nauczyłam się jak mam ruszyć dalej."


Inni:

Kuro | ojciec najmłodszych dzieci | Życiowa pomyłka
"I see your red door, I wanna paint it black
No colours any more, I want them to turn black...I see your line of cars and they're all painted black
With flowers and my love both never to come back"
Ciara-Pain It Black


Yumi | 9 lat | wychowanek, syn Kuro
"Nie wiem czym sobie zawiniłeś, że musisz znosić te wszystkie bóle i cierpienia... Chcę dać Ci dom, na który zawsze zasługiwałeś. Jestem dumna z tego jak dzielnie znosisz wszystkie ciosy. Zawsze możesz na mnie liczyć."



Melanie | Absolwenta szkoły dla nadprzyrodzonych | siostra Kuro
"Wiem, że zawszę mogę na Ciebie liczyć, jednak tak samo dobrze wiem, że nigdy nie podobała Ci się moja obecność w życiu Kuro. Nie wnikam jak mnie postrzegasz, po prostu jestem Ci wdzięczna za pomoc."



Niklaus | Absolwent Szkoły dla nadprzyrodzonych | "Dwie twarze"
"Całkiem dobry z Ciebie aktor, cieszę się, że znalazłeś niewielką grupę ludzi, przy których nie musisz udawać kogoś kim nie jesteś."


Lexi | Absolwentka Szkoły dla nadprzyrodzonych | "Płomyczek"
"Najpiękniejszy uśmiech mają Ci, co się rzadko uśmiechają? Brednie... Twój uśmiech potrafi uleczyć nawet najbardziej oschłe i zranione serca, wcale nie są Ci do tego potrzebne łzy Feniksie."



Zoro | martwy | "Trzeźwy alkoholik"

"Może to okropne z mojej strony, ale cieszę się, że w końcu możesz cieszyć się spokojem przy boku swojej żony. Spoczywaj w pokoju przyjacielu."



Yensen | okhotnik | ???
"Nie wiem co zrobiłeś z moją głową i ciałem, nie wiem jeszcze co tak bardzo mnie do Ciebie ciągnie. Wiem natomiast, że czuję się przy Tobie bezpieczna, że mam ochotę ciągle przy Tobie przebywać, że... że się zakochałam?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz