piątek, 30 grudnia 2016

Powiązania

Cahan
Chłopak | Absolwent Szkoły im. Charls'a Montez'a
"Chociaż znamy się już tyle czasu to nadal umiesz zaprzeć mi dech w piersi. Jesteś mój Wilku. Kocham Cię"















Niklaus
Zbawiciel | Absolwent Szkoły im. Charls'a Montez'a
"Nie wiem gdzie jesteś, ale mam nadzieję, że wrócisz cały i zdrowy. Zawdzięczam Ci życie i nie wyobrażam sobie, aby już nigdy Cię przy mnie nie było braciszku"









Lexi
Feniks | Absolwentka Szkoły im. Charls'a Montez'a
"Jestem pełna podziwu Twojej odwagi. Podzieliłaś się ze mną swoimi sekretami, są u mnie bezpieczne, a Ty zawsze możesz na mnie liczyć"












Mick
Uzi | Pracownik strzelnicy
"Może i nie znamy się za dobrze, ale zawsze chętnie wysłucham Twoich porad, szczególnie tych co do strzelania. Poza tym, ktoś kiedyś mówił, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje, śmiało mogę temu zaprzeczyć"














Rodzina
Michael (martwy), Erika | Ojciec i matka
"Nie mam Wam nic do powiedzenia, nic poza krótkim "Zawiodłam się na Was"



Shiro | Najstarszy z trojaczków



Cassie | Starsza siostra



JT | Najmłodszy z trojaczków


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz